Längtan!

Idag är dagen innan jag åker då! :D Jag är så grymt peppad!
Har precis kommit hem till Tove , vi sitter här och Flummar ! :D DORIS!!!
Toves mamma står och lagar hamburgare! :D Gott gott, sen hoppas Veronica att Tove har glass hemma till efterräättt :D
Efter maten blir det o gå en sväng, röra på fläsket är ju alltid bra.

Sen har jag gått o kärat ner mig också .. :( Kärlek e svårt och jobbigt.

Igår träffade jag kim också <3 Tack för en trevlig kväll snygging <3

Detta var allt, för jag orkar inte skriva mera.. Kärlek på alla mina läsare (k) <3
(eftersom jag sitter på Toves data så finnns det inga bilder på mig, så det blir ingen bild på mig idag)

--------------------------------------------------------------------
Difficult to love

Kommentarer
Postat av: L

Hej<3

2009-08-13 @ 17:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0