Då var denna dag slut. Det går snabbt nu dom sista dagarna! :D

Ja, idag gjorde jag inte mycket, chillade hemma tills pappa kom hem. Efter mycket med tjat  (a) så åkte vi och handlade lite grejs,  bla idomin, balsam, schampo& kroppstvål, parfym , deo och ja lite mera saker :)
Sen när vi kom hem ställde vi oss och lagade mat, köttfärssås med spagetthi.
Mitt under matlagningen så fick ja ett sms - av Carro. Hon hade tråkigt och ville att vi skulle spela basket. ¨
Så efter maten tog jag cykeln och cykla, halv vägs började det spö regna! :( Och jag cyklade i mot vind, asså emot regnet så det bara piskade i ögonen :( När jag var framme vid tuna fors tjugo min senare, så ställde jag och väntade på Carro som jag trodde inte hade kommit än. Jag smsar till det numret som hon smsade mig på innan men då svarar hon som äger mobilen (Carros e sönder) att hon har gått. Så jag letar efter henne typ överallt , sen två min senare får jag ett sms men jag är hemma. Så antingen hade hon aldrig gått och lurade bara ut mig i regnet annars gick hon dit och vände! :@ Och du Carro, det tar inte 10 min till tuna fors, det tar typ 15 - 20 minuter och ännu längre i spöregn!

Så besviken Veronica cyklade därifrån och vidare till Fröslunda där jag träffa Kenny :) Vi satt där o prata ett tag och sen kom hans kompisar. Dom började kasta med någon moppe hjälm och grejs, så lampan typ gick sönder, R.I.P lampan :( haha nejmen jag skojade! Sen skulle Kirre och Kenny gå till shell och köpa cigg och där slutar dagen med Kenny. Jag drog hem och dom till shell o fixade ciggen. Eller ja, kenny köpte till han.

Och nu sitter jag här klockan 0512 och skriver i min blogg, jadu vet inte vad jag har spenderat kvällen efter jag kom hem från att ha vart med Kenny ute till typ 12 - halv ett. Eller jo senaste timmen har jag nog packat.
Det börjar ju nämnligen närma sig kollo nu! :D:D fyra dagar kvar!! Och på onsdag åker jag till mammsen i Stockholm :)
Så ska först gå på stan med Helena och köpa smink dom sista kläderna till kollo och schteekar brillor! :) :) Sen på torsdag ska jag eventuellt fika med Fia, min gräsätare <3 Sen blir det att dra hem till Tove och käka och sova där och på fredag får vi skjuts in till centralen vid 9, där vi ska vidare till Solgården!! :D <3
Men mer om detta när den dagen kommer. Kommer nog förmodligen ett lång inlägg på torsdag, om allt som har hänt och lite hejdå. För på fredag har jag inte dator på 14 dagar! "Sadface" :(

Nej, nu ska jag packa lite till och sen blire bums i säng för Veronica. Sla upp nio imorrn och kolla på dom dubbla avsnitterna av Sjukhuset! Innan sjukhuset är det ju Martin Morning också! Det äger :D mohahah. Veronica <3 barn program, HAHA! <3



------------------------------------------------------------

I would'nt walk away without you'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0