två trötta små ögon, som helst av allt bara skulle vilja slockna, för evigt..

Jag måste seriöst var mentalt störd eller något?! Va fan gör jag uppe nu, klockan har liksom snart slagit tre..
Och sängen har väntat sen klockan 10...
 Inte har jag blivit klokare heller,
Jag skullle ha pluggat, det inträffade - ytterst lite..
Sen har jag suttit och lässt "en viss persons blogg"
från första början, då han börja blogga i.. mars tror ja de va..
Efter det satt jag och läste hans ex's blogg, även hennes sen
hon började blogga typ i december 2008 eller någe..
 Sen har jag hunnit med o läsa moster blogg, en klok kvinna må jag säga!
Förresten, ni borde läsa den, hon har verkligen de krafter jag aldrig haft.
www.metrobloggen.se/tokbo - där skriver hon om sin vardag,
om sin fastställda sjukdom - cancern.. Hon borde bli författare, intressant med hennes ordval!

Sen har jag hunnit med andras bloggar också..
 Men att läsa din blogg, som jag läste först av alla och som jag i princip
har suttit med mina väldigt ultimatum trötta ögon, spända på sen jag fick reda på att du hade blogg,
har bara gjort mig deppig.. du har hittat någon som du älskar, och jag betyder ingenting för dig'

Fast det är svårt att tolka dina inlägg, du skriver så diskret.. Som att du inte vill
att någon annan än personen i fråga ska förstå..

Nej nu ska jag sluta fördjupa mig i mina tankar, skulle kunna fortsätta en hel
evighet, men då skulle ni nog tröttna..
 Så nu ska jag slå mitt trasiga huvud mot kudden, för att se vad drömmarnas
värld har att bjuda på, ojoj svammel, javisst?

Gladeligen säger jag hejdå till denna värdelösa verklighet och hej till den underbara drömvärlden.
Om jag bara kunde få stanna där för evigt, för jag vill inte leva i verkligeheten längre,
den bara sviker mig..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0