tjolahopps

Man bara säga att jag "fick tillbaka" tillbaka mitt prov idag, eller ja.. Fick se det hon än så länge har rättat.
 Och min skriv uppgift låg på ett starkt VG, jag blir så glad av att höra det! =)
Franska som är så svårt också, så för en gångs skull
är jag nöjd med min insats! =)

Sitter just nu och kollar project runway, snyggingen gick precis vidare,
Cathcing! Men nu är programet snart slut, så ska gå ifrån denna bild på en gråtandes kille.
Liksom palla grina..Shit
det är bara en tävling, man kan ju fortfarande fortsätta,
i form av eget företag, på fritiden, som hobby eller nått
 Aja, nu ska jag plugga, So prov imorgon, ska även göra om mitt
musikprov, jag sög på lyssnar delen. Det var johnny Cash, så
skulle man sätta den inom vilken genre o sånt. Jag bah tänkte
"ja men dehär är ju elvis! Och han är grundare i RnB"
Visst! Johnny cash är fan en grundare för hård rocken typ.. Duktig tjej..
 Fick VG på det men hur svårt ska det va o få MVG egentligen.
I will give it a try anyway
  byebye

Jag kan inte sluta tänka på dig. När jag ser dig blir jag glad,
när jag hör din röst blir jag lugn och när jag är i din närhet 
så mår jag så bra'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0