tillägg

Måste bara säga, att det är lite läskigt med isen som har smält på ån.
Eller ja, typ smält :O Iallafall var den det igår och iförrigår var jag ute
o vandrade på isen och försökte övertala tove om att det inte var 
någon fara för isen var så hård.. :O tänk om jag hade trillat i,
vad skulle liksom Tove göra åt saken då, haha. 



Påväg o smälta iallafall




Kände för att lägga in en låt också, den som vill får ta åt sig av den.
 Jag ägnar den iallafall till en viss person, som har ett hjärta av guld.
Han är verkligen omtänksam, rolig, snygg och lite udda. Shit, allt som en kille ska va.
Du skulle nog inte fatta att det var till dig, men det är den inom mig iallafall.
Och en dag hoppas jag att jag ska kunna berätta om alla mina känslor jag har för dig
och jag hoppas på att du känner likadant då.
Att du någongång kommer att bli min'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0