slappt

Sitter hos mig med tove hära, dåda =)
Blir att dra ner på stan och möta hanna & lina vid åtta.
Sen fixa dricka, sen hem till tove på julparty. Hahaha.

Asså jag kan inte fatta att det är jul imorgon. Ingen viktig dag
och därför inget jag kommer ihåg eller bryr mig om.
Pappa ska ju jobba imorgon och då åker Freddy också med.
Till råga på allt har han ju även jour imorgon, och hur många behöver
inte hjälp med värmen såhär års? Typ alla. Så kommer väll bli att jag
sitter hemma själv och firar jul med Freddys råttor eller någe - typsikt kul..

Nu ska vi kolla på den andra filmen för idag: Och så kom polly.
Innan den såg vi mr.Deeds ahjag vet! Verkligen en slappdag.
Men bye, och god jul på alla rara sötsaker.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

godjul på dig meed ;)

2009-12-25 @ 18:27:29
Postat av: John.

Uhm, that was me.

2009-12-25 @ 18:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0