sjuuukt

Hej igen, kvällen igår blev FUCKED UP. Ja ni, man kan ju säga att jag har skämt ut mig till max.
 Har även kommit fram till att jag aldrig kommer kunna kolla "dig" i ögonen igen.
Jag vet att jag inte bör skämmas, men jag kan inte rå för det. Gjort är ju ändå gjort...
Och jag kan inte ta tillbaka något...
Men tanken finns alltid där, och hundradelar efter kommer även alltid den tanken som säger mig att det aldrig kommer fungera.. Jag antar att jag bara lever i min egna drömvärld, där jag blir kär i fel personer.. 
 
Halva kvällen igår spenderade jag ju i Jespers trapp - gråtandes.
Och imorse vaknade jag på golvet hos tove, med spänningshuvudvärk och lite illamående.
Vettefan hur jag kom dit, men a så var det, halva kvällen har jag minnesluckor också, så minns inte mycket, bara att jag skämde ut mig totalt... Varför ska alltid jag göra det..

Jag önskar att det någon gång var jag som fick den jag vill ha, men jag måste bara komma över dig och inse att ingenting någonsin kommer bli som jag önskar att det ska bli'

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0