sjunga solo - pinsamt!

Hejsan svejsan, som ni såg på inlägget innan så
har jag tillbringat kvällen (från typ nio) till tolv hemma hos
Helena, med Tove och Jasmine (som drog hem halv elva ca)

Det va trevligt, älskar er verkligen.
Och Helena, så skönt o träffa dig igen,
allt känns trots allt som förrut och jag kan
fortfarade verkligen vara mig själv mer er två
Tove och Helena, det känns så bra. Älskar er <3

Men nu ska jag kolla min facebook lite snabbt,
imorgon blir det att träna luciasångerna, dikten
som jag almost kan ^^ Och sen min låt, som jag ska
sjunga solo för Kim på måndag.
Btw, så tog jag Marie Fredrikssons låt tro,
den är mycket fin och jag har ett tyvärr sorgligt minne
som jag tänker på när jag hör låten.

Men nu ska jag avrunda detta inlägg och snart krypa ner i
min säng, mysmys, önskar bara att jag hade någon
att dela den med också...

Efter ditt blogginlägg idag så har jag verkligen insett:
det är dags att gå vidare, glömma dig och mina förväntningar.
Men jag kan inte låta bli att tänka på dig och hoppas...

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0