sinnesrubbat

NEJ FYFAN!! NU FÅR JAG ETT UTBROTT! SÅHÄR FÅR DET BARA INTE GÅ TILL!!!
Shit asså, vilka jävla as det finns här i världen!
Vem faaaan vill ha en levande kattunge, inmosad i en liten glasburk
eller en nappflaska!? Vem fan vill ha det!? 
 "bonsaikatterna injiceras med muskelavslappande medel samt avdomnats med sinnesutvidgande
drogpreparat för att sedan stoppas in i en flaska eller glasburk,
i vilken de stannar kvar i återstoden av livet"
 
Är jag förvånad att Kineserna föll för denna "kreativa uppfinning"
Jag är emot djurplågeri, jag är verkligen det. Men vafan ska man kalla dehär då!?
Detta är inte okej, och jag tänker verkligen försöka stoppa detta om jag får möjligheten!

Visst, alla kända bloggare som sitter och tjafsar hit och dit om sina pälsmössor/jackor.
 Jag tycker det är fel att döda ett djur för att få pälsen så man sedan kan värma sig.
Vafan?! Det finns väll andra värmande klädesplagg, men jämför man detta med denna
"julklapp" så är päls ingenting!
Jag vet inte vad jag skulle säga om jag fick en katt inmosad i en nappflaska till julklapp.
 Jag skulle få ett raseriutbrott och fråga personen som gav mig det om han/hon var sinnesrubbad.
Ska jag ha en katt i julklapp så vill jag väll fan ha den fri, så jag kan gosa med dig, röra den
och bara njuta av att ha en närvarande trogen vän!

Vad håller egentligen denna världen på att förändras till?! Var ska det ta slut??!! 
Det är så sjukt att människor är så desperata efter pengar att minsta lilla grej är toppen att lansera. 
Att man kan utsätta dessa oskyldiga små stackare för något sådant, för pengar!?
 Dessa är ju förfan som psykopater! Hur vågar dom ens stå för vad dom lanserar!? 

Kolla in länken om ni vill veta mer detaljerat: http://existenz.se/out.php?id=19297
 


Kommentarer
Postat av: Frida

Som tur är, är det inte sant. Men helt sjukt om det hade varit det.

2009-12-23 @ 11:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0