Please just stop screaming at me

Tillbaka i äckeltuna igen nudå..
Var treevligt o träffa jennie och hennes pojkvän / kk? ;)
Vi var hos henne, typ tio min för dom hade bråttom till nån krog.
Så jag drog in till centralen, mötte nikki och tog sedan tåget en timma efter.

Var ju även hos moster, alltid lika kul och se henne!
Jag har verkligen saknat dig moster och vi måste träffas
igen och det är snart! Blir inte att fira jul med dom iår, kommer saknas!
Även fast julen är väldigt överskattad enligt mig.

Jag vill att du ska veta att jag verkligen finns här för dig också moster!
Du ställer verkligen upp till 1000 och jag vet inte hur jag ska klara't utan
dig sen.. Aja, vi får leva i nuet och inte i dåtid eller framtid som moster säger
ta dagen här och nu, glöm gårdagen och tänk inte på imorgon'

Nu ska jag ut ett tag, samla tankarna, att det är bråk överallt runt mig gör ju
inte livet bättre precis, och pappa har MENS ATTACK! Usch fan.
 BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0