överskattat med jul

Juste, måste bara tillägga att jag kramade jultomten idag på stan!
 det va mysigt, bilder kommer inom kort.
Julafton börjar närma sig, bara 2 dagar kvar.
 Fast julen är inget jag direkt är helt upp över öronen för.
Julen är bara överskattad och rolig när man är liten och inte
vet vad det innebär, när man inte upplevt livet riktigt än.



Låten är tillägnad min moster, jag vet att du kämpar.
Jag önskar bara att cancern inte skulle valt dig som offer.
Varför just dig när det finns 9 miljoner människor på
denna jord. Jag älskar dig så enorm och skulle gärna byta för att
du skulle få ha livet i behåll. Du är verkligen stark! Och jag är så
stolt över dig, att du orkat med allt. Jag förundras verkligen över dig
Och jag villvillvillvill verkligen inte att detta ska ske. 
 Jag önskar bara att jag hade tagit lite mer tid, att jag inte bara skulle ha
tagit allt för givet, förr eller senare så står man där, och någon betydelsefull
har passerat, utan att man har kunnat göra något. Världen är grym.

Jag önskar att jag bara kunde somna, somna och aldrig mera vakna upp igen.
 Så känns verkligen allt just nu, fan asså.
Jag älskar dig moster, jag gör verkligen det.

Kommentarer
Postat av: erica

hon klarar sig för hon har dig vid sin sida <3



haha de är 9 miljner i sverige och massa på jorden söt!

2009-12-22 @ 22:41:26
URL: http://ericaperneblad.blogg.se/
Postat av: Veronica Fredriksson

HAHA menade i Sverige och massa på jorden x)

Men nu orkar jag inte ändra :P

2009-12-23 @ 01:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0