nice dag, bilder kommer i senare inlägg.

Jaha, gick och la mig nio igår / imorse.
Sen gick jag upp tolv, yeah right..
Låg o snozade till ett, då en lite putt Tove ringde.
Hon hade vart i stan sen halv tolv.

Så drog in, handlade upp alla mina julklappspengar.
Jani.. Jag suger på att spara, hehe..
Lägger upp bilder senare på allt jag köpt :)

Och imorgon blir det att jobba med mamma.
Hon har ju fått jobb på dagis, så sött med 0 - 3 åringar!
Me loooove. Hoppas dom inte nyser i min mat bara, det är äckligt.

Sen tycker jag att vi ska tänka extra mycket på Nikki ikväll.
Detta blev nog inte vad du väntat dig den 28/12.
Men gumman, jag ska få dig tillbaka till Stockholm!
Jag finns alltid för dig, även om det inte märks pga tappad kontakt.
Men jag har minnen från då vi var små, när vi var ute och lekte i snön
när vi käkade spagetthi och köttfärssås hemma hos dig.
 Sen när jag bytte från Västertorp till Johanskyttesskolan och du till
Blohmensbergsskolan så försvann våran kontakt bara mer och mer.

Nu har vi setts någon gång då och då, men jag vill att du ska veta att
jag alltid finns här för dig, vad som än händer, hur mycket klockan än är.
Skit i klockan! Ring bara.
Och jag ska hjälpa dig igenom detta, få tillbaka dig! Om du så ska bo hos mig!
Jag älskar dig Nikki Madsen <3


Nu ska jag gå och kolla på tv lite o käka lite choklad, mums!
Puss på de'

Kommentarer
Postat av: Nikki

Tack gumman, jag älskar dig grovt mycket ! <3

2009-12-28 @ 23:13:39
URL: http://thesbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0