maraton

Har typ haft film maraton här hos mig ikväll.
Har sett fyra filmer: troja, skattkammarplaneten,
unrest och nu tittas det på håkanbråkan & josef (Y)
Tror jag satsar på att inte sova inatt, ska trots allt upp tidigt
imorgon, pappa väcker mig sex. Ska ta tåget tolv.
 Gillar att ha tid på mig, that's nice!

Imorgon blir det att åka till moster och umgås lite.
Har saknat henne såå, gäller ju att ta vara på den tiden vi
kommer att ha, eftersom cancern har begränsat den rätt rejält.
 Efter det ska jag träffa Jennie, du är verkligen som min syster.
Har saknat dig så, länge sen nu. Älskar dig
.

Tillbaka i Eskilstuna vet jag inte vad som händer,
känner för att supa. Men utan sällskap känns ju det meningslöst.

Nu ska jag ägna mig åt filmen lite,
Håkan har ju precis fått sin födelsedag - en skällande
sköldpadda. Väldigt roligt.
 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0