Lucian själv

Förlåt för den dåliga uppdateringen alla. Men igår satt jag och mamma oss ner för att rätta till stavfel o shit i min novell. Har gjort en ny nu, den handlar om en tjej som är kär i sin matelärare, jobbigt eller hur?
 Hoppas Inga blir nöjd nu, med tanke på alla synpunkter som hon hade på den första novellen.

Idag kom vår musiklärare Kim ut till skolan vid tolv för att öva lucia med oss och gissa vad, jag ska vara med i lucia tåget - som självaste lucia!? Ja ni hörde rätt, jag som lucia. Haha. 
Vet inte ens vad de är man ska ha på sig, mer än ett nattlinne? Som Kim sa, men vadå. 
Jag har ett nattlinne hemma, det är vitt, långt och har en båt mitt på magen, går det bra? 
Nejmen haha, var köper man ens dedär "nattlinnena" ?? 
Den som vet kan gärna tipsa mig! Sedan ska jag tydligen ha två små lucior breve mig.
Det blev Josefine Gustavsson =) och någon till Josefine, vet ej vem. 

Sen ska jag tydligen läsa upp en lucia dikt också! :O 
Någon som jag tycker är fin, men vafan, ingen som har tips 
på någon? Söker man på internet så får jag ju bara upp lucia låtar
eller chatforum...  Tacksam för svar om ni vet! =)

Nu ska jag fixa klart min analys och skicka iväg den till Anna Pettersson,
imorgon blire med lucia tränande förhoppningsvis och sen ska jag få göra mitt
matteprov (hoppas jag) Hann ju inte idag, eftersom jag blir sen när jag åker
med tåget från mamma..

Måste bara få säga att den här låten är så underbar!


Och jag tillägnar den till dig, jag hatar det som händer.
Du ska flytta och jag kommer nog aldrig mer se dig.
Ingenting kommer fungera, ingenting kommer bli bra.
 För det ända jag kommer tänka på är dig'

KYSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

takida är inte bra

2009-12-11 @ 00:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0