Lucian är över då

Jahapp, då var lucia cermonin över då =)
Hade det direkt på morgonen, med lite genrep innan.
Och shit va nervös jag var när staffan låten började lida
mot sitt slut började knäna skaka och händerna lika så
för då visste jag att jag skulle läsa dikten, själv.

Började bra och långsamt med första versen, men
andra versen gick lite utför och jag pratade snabbare och
snabbare, hahahah.. Men who cares?! Det var nog ändå bara
jag som hörde hur min röst darrade och hur snabbt jag sa dikten :P

Fick stearin i håret och på mitt lucia linne,
menmen, mitt hår är ju iallafall kvar så! =)

Sen skippa vi SO:n idag, vi skulle ändå bara kolla på film
och flyttade istället fram idrotten, så vi fick sluta kvart i ett.
IStället för tre =) Nice!

Nu ska jag sluta skriva, annars blir det alldelless för långt
och har fått höra att då orkar man inte läsa :P


BYE

Kommentarer
Postat av: zina

Haaha i min skola måste vi ha låssas ljus för att håret inte skulle brina upp!! :D:D

2009-12-14 @ 16:08:49
Postat av: Veronica Fredriksson, hon som äger bloggen

Det är för att du är en liten plutt Zina!! ;)

2009-12-15 @ 22:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0