kunde inte bli bättre'

Som ni alla kanske har märkt så är min blogg finelly back.
 Och C du kan ju bara känna diiig så knullad o ägd!
Shit va ljuvligt asså! Mejlade bloggen och berättade läget,
tog ett tag o bloggen va tillbaka (Y)

En kort sumering av det som har hänt medans bloggen
vart borttagen, som sagt har ju fått jullov. I fredags.
 Gav en aladin ask till min mentor Monica och sen till våran
musiklärare Kim då, som skulle sluta. Har vart jättekul o ha dig som lärare=)
Hatar att du sviker oss bara, sista terminen i nian liksom.. Aja,
alla har sina drömmar och mål i livet.
 Sen har jag spenderat typ hela jullovet med tove, har blivit mest att festa / kröka.
Var med anna härom dagen också.
Johanna igår och Emelie P idag. Vi julhandlade.

Nu ligger jag här i sängen med Tove och vi kollar på skattkammarplaneten,
ska väll snart ut för en rökpaus.
Ha't bra alla. Bloggar nog senare.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Johnyboyy.

MYCKET BRA! :D

2009-12-25 @ 18:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0