kul med fredag :)

Hemma en snabbis nudå, för att hämta lite grejer inför kvällen som jag kommer tillbringa med Anna o Tove :)
Så mysigt! :) Anna kommer väll med fem eller fyra bussen från stallet :)
Sen blire att ge sig av för att ragga tag i cigg och dricka till kvällen. Men ferre då?
Ja, det måste vi också fördjupa oss lite i var det blir, visst låter det som en väldigt välplanerad kväll? :P 
 
Ska se ifall jag får in bilderna från igår och videon från i onsdags på datan, isåfall kommer det också in på bloggen inom en snar framtid! :) Först måste det upp på youtube :P

Juste, jag och Tove hade ledarskap på idrotten idag, mycket bra enligt mig :D Bättre än i åttan iaf, då vågade jag inte ens säga halv sju. Men nu var jag seriös - nästan :P Vi fick iallafall mycket bra kritik om lektionen vi höll, massa plussaker, sen hade ju jag såklart lite plus i kanten *stolt*  För att jag brydde mig om att titta hur det var med Martin när han skadade sig, på poungen ofc - som alltid, sen för attt jag typ var bestämd..? HAHA
Sen sammarbetade jag och Tove mycket bra ihop sa han med o massa :)
 Sen fick jag tillbaka mitt idrottsprov, jag fick 32 / 50, visst kanske inte så bra? Men jag hade inte pluggat ett enda dugg, vi fick ett häfte och jag läste det inte ens en gång, och provet va fan svårt :O Men funderar lite på att göra omprov. Men vi får se...

Men nu ska jag packa mina grejer, vänta på pappas hemkomst med lillebror och hans kompis?
och sen ska jag tigga lite pengar, jag behöver fan 200 spänn, men han vägrar ge mig... :O
Så får angagera mig lite och komma på något bra argument som gör att han ger mig lite cash ;)

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0