inget vettigt namn till rubrik

Ja som ni märker är jag fortfarandevaken, i denna tomma ensamma lägenhet..
 Sitter och kollar på live karaeoke, Jennie och Jonas sjunger ju!
Haha Jonas sjöng "farytale" de norska bidraget i melodifestivalen för mig,
sa han i micken iallafall! haha Wow.

Blir så trött på killar, seriöst.. Jag förstår mig verkligen inte på er
Kan ni inte bara prata lite mer tjejspråk?
En tjej kan säga en sak men tolka det helt olika båda två..
 Det är så svårt. Jag vill bara kunna hitta den rätta, som älskar mig tillbaka..
Ska det vara så svårt?? Tydligen.


Sen undrar jag varför du vägrar att svara i telen när det var du
som sa att jag skulle ringen 2 - 3 timmar senare.. Aja, försöker
väll snart igen. Vill ju prata med någon iallafall, känner mig ensam.


Nu ska jag fortsätta sitta och vänta in jonas och Jennie.
Ring mig om ni har likatråkigt som jag och behöver sällskap.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0