inget roligare för mig.

inget bättre för mig så snodde ett test från hannah Nieminens bilddagbok.
Read it, ;)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det kan man ju säga.
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga hehe
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej, då vet jag inte om det isåfall.
4. Dog någon som stod dig nära? nej, men en döende :'(
5. Vilka länder besökte du? Sverige, räknas det (a) ?
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? jaa
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? njae.. Inge spec skulle
väl isåfall vara den 31 juli  - 13 augusti =)

8. Vad var din största framgång 2009? haha måste man ha någon eller?
Nejmen typ nya bekantskaper, har fått många nya som betyder och några tillbaka =)
9. Största misstaget? Missat mina chanser
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? både och
11. Bästa köpet? Haha vet inte.. Finns nog någe som jag inte kommer ihåg
12. Vad spenderade du mest pengar på? sprit, kläder och annat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja de tror jag väll
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I got a feeling, sexy bitch m.fl.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare tror ja..
16. Vad önskar du att du gjort mer? sparat pengar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? deppat, rökt och druckigt ?
18. Hur tillbringar du julen? hos min far med lillebror, fast mest var jag nog med Tove
19. Blev du kär i år? JA, i fel person.. Kommer aldrig bli min..
20. Favoritprogram på TV? Grey's Anatomy! :D
21. Bästa boken du läste i år? Twilight tror jag
22. Största musikaliska upptäckten? Öh, är det här man ska nominer Kim Baung eller?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? asså.. Det var 50 veckor sen jag fyllde. Troru jag minns?
25. Något du önskade dig men inte fick? kolla svaret på föregående fråga.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? minns inte, sjukt längesen. Tror jag hade tjejkväll
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mycket'
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? asså jaha.. Inte jag som bedömmer, de är dom omkring mig.
29. Vad fick dig att må bra? Folk som brydde sig. Vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? CHRISTIANO RONALDO!! :)
31. Vem/vad saknade du? kompisar och kärlek
32. De bästa nya människorna du träffade?
namnet står med på listan, mer får ni inte veta, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0