Hej bloggen

Hej bloggen, vaknade upp hemma hos tove
med förväntningar om en ny dag med nya möjligheter.
Vi får väll se hur det blir med det.

Iallafall har vi käkat frulle nu och så.
Blir väll o lata sig framför datan lite idag, sen ska jag ju ta mig hem också
Funderar på att ta en jogging tur idag, länge sen jag rörde på fläsket nu...
HAr ju vart sjuk ett bra tag så...

Väl hemma har jag sjuukt mycket att plugga -.-
Så blir väll plugg plugg plugg heela kvällen..

Patetiskt med dom som kollar andras bloggar, döper sig till ett annat namn och sen
börjar kommentera saker om personens utseende o skit.
För Tove, vemfan lägger in ett seriöst video inlägg?!
Ofta man ens klarar o sitta där, filma sig själv o inte bli oseriös!?
Nej, allt dedär är baara patetiskt, jag älskar dig tove, varelse du är
emo, fjortis, punkare eller "normal"

KYSS

Kommentarer
Postat av: tovis

love u, hon är bara avis;)

2009-12-06 @ 13:40:28
URL: http://toveebech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0