hehehehe mys

Jahapp, sitter då hos tovsi.
Jag tror fan att jag har spenderat hela lovet med henne i princip,
hehehehehe nice =)
 Nyss satt jag o va helt bunden till min twilightbok och hon satt helt
bunden till datan, men nu hehehe har vi bytt.

Vi sprang nyss förbi Toves Paradis ask o snodde åt oss
några gobitar! Det roliga var att vi satt o funderade i typ tio minuter
på vilken av alla praliner som var utbytt o mot vilken,
och blonda som vi e så kommer vi (jag) inte på förens efter ett bra
tag att vi sitter o kollar i fel ask, det är i aladin asken som det är
utbytta praliner juuuu! hhha.

Tove hade dans uppvisning för mig nyss också!
Samtidigt som jag snacka telen med John, shit vilket skrattanfall
jag fick när jag såg hennes fina skohorn ifrån ikea, det som vi försökte
sälja! HAHAH Har det på film, det måste upp på bloggen snart. Puss påde!

Juste, blev lite paket också, blev pengar av pappa sen fick jag en twilightbok
och ett guldhalsband med ett kors på av min lillebror. Shit tur att jag fixa present
till min lillebror i sista sekund, lilla dåliga samvetet jag skulle fått annars då.

Nu ska jag dra, hejpa!

Kommentarer
Postat av: J o h n y b o y y !

Haha det var kuuuul! :)

Jag ba... eh...?

2009-12-25 @ 18:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0