händelserika promenaden

Tillbaka igen då efter en händelserik promenad från klockan åtta tills nu.
Bland annat besteg man en mörk jättejättejätte lång äcklig läskig skog,
som aldrig tog slut, sen ut på en milslång åker, hade seriösst snö upp över knäna.
Ramlade i ett dike också med jätte djup snö. Fick det ändå upp
till jackans slut.. :O
 Aja, nu ska jag försöka stöta bort alla tankar och sova en blund.
Imorgon är det jullov, skönt!



(johanna och jag på bilden)
Jag älskar dig och jag saknar de gamla tiderna.
Då allt va så underbart bra, åtminstonde i närheten av dig'
 Men minnena, kommer aldrig försvinna, även om vi börjar
tappa greppet om våran tajta vänskap vi har haft.
 Jag vill bara att du ska veta att jag alltid kommer finnas här för
dig, stötta dig i alla lägen och älska dig förevigt.
Du är så otroligt stark och underbart bäst Johanna!
Glöm aldrig det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är<3

2009-12-18 @ 15:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0