Försenade lucia bilder

Här är då de efterlängtade, dock försenade lucia bilderna! Titta o njut =)




Veronica Fredriksson (jag) - lucian




Vackert, mycket vackert må jag säga



"Natten går tunga fjät, runt går o stuva. Kring jord som sol'n förlät......."



Min min asså, rätt schysst att bara jag fick ha levande ljus, även om
de tre små luciorna ville ha det.



"staffan var en stalledräng, stalle dräng stalle dräng"



Förberedelser inför lucian
Stjärngossen - John F
Tomten - Jocke H



Emelie, den sötaste tomtenissen av dom alla! <3




Nu ska mamma ha data, bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaa fin du vaa älskling!! saknar dig syrran!! <333333

2009-12-24 @ 13:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0