Eskilstuna runt - på en kväll med Johne

Jaha, är då tillbaka efter en låång promenad på lite mer än 3 timmar,
med Johne Gyllhamn runt hela Eskilstuna i princip
Vi har fan vart överallt, årby, ekängen, skiftinge, kloster,
söder, vid forskyrka, på stan, nyfors, fröslunda, viptorp,
stålfors, balsta, mälarsjukhuset, tuna fors
är några ställen
av alla vi vart på. HAHA seriöst.

Vi hann även bemästra våldtäcksskogen - det va as mörk o as läskigt, vi såg
inget och de va stenar överallt. De sluta med att stigen tog slut o
vi fick vända. Men smarta Veronica kom med idéen att gena över
milfältet - en lerig åker. Jag typ tappade mina skor nästan o grejer.
Ja, vi hade inte en ren fläck kvar på skorna eller byxobenen när vi var
förbi den leriga åkern. HAHA sen tog vi även en genväg över en åker med
skitlångt gräs, där blev vi istället dyngblöta om fötterna, jag riktigt hörde hur
det plaskade i skorna, haha..

Sen vandrade vi vidare o vips så va vi i årby osv. HAHA bilder kommer,
om jag lyckas få in dom från mobilen till datan. Videon är det knepigaste o
få in på bloggen, vet nämligen inte vilken som är vilken av alla.
Vet bara att det inte finns någon lampa på min mobil o videon är svart,
men rolig o lyssna på x)

Nää, nu ska jag sova ,langa bilderna o förmodligen videon, imorgon ist bloggen, för detta tog 300
år att fixa, liksom lite segt?!
 Soft dag imorgon: buffert dag, träning för lucia, fika o film, idrott o sen
slutar vi klockan typ halv ett! =)

----------------------------------------------------
Du är ständigt i mina tankar'


 BYE!

Kommentarer
Postat av: Johnyyboyyyy. :)

Jaaah, det var kul ;) <3

2009-12-11 @ 15:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0