en toppen dag, not!

Sämsta dagen hitills fan!
Och allt började efter att jag fick veta att
min moster nu har blivit inlagd på sjukan.
Punkterad lunga, cancern spritt sig, vätska i lungorna
osv.. Du är stark moster och jag vet att du klarar även
detta! Jag älskar dig och stöttar dig till 1000 - försöker jag iallafall.

Sen var ju bussen några minuter försenad idag igen...
Igår va den typ FYRTIO MINUTER SEN!! Vi stod där o frös
i snöstormen, shit. Ingen känsel i varelse tårna, benen eller händerna...
 Iallafall, väl i stan (Eskilstuna) så gick jag hem först, var tvungen o
hämta lite grejer.
Och tog därför fem tåget, SOM JAG SATT PÅ I TVÅ TIMMAR! Tack vare alla
jävla trafik fel o skit. YeahYeah, i Stockholm väntade jag på min tunnelbana i
en kvart.. Den stod inte ens med på tavlan, så jag tog tbanan mot liljeholmen
istället och hoppade av i hornstull där jag väntade i ca 10 min, SEN kom min tbana..
Jag menar, en kvart - 30 min för att vänta på tbanan i Stockholm är mycket!

Väl hemma runt halv åtta.. Försökte jag få tag på min lillebroder som var ute
och åkte pulka i en backa en bit bort.
 När jag insåg att han inte hör sin mobil så började jag laga mat ist, ihopp om
att han hade sett mitt sms och börjat gå hemmåt. Så råkade jag steka köttbullarna
på högsta värmen och allt slutade med svarta köttbullar och ett pipande brandalarm, toppen!
 Runt åtta var han fortfarande inte hemma, så det slutade med att jag fick masa mig ut i
kylan och gå för att hämta honom! Shit va sur jag var asså..

Som ni ser har min dag varit toppen (Y) kul, eller inte..
Jag tror jag fan har gått in i väggen, däckade ihop på tåget
och sov som en stock, ända tills tåget tvärnitade och vi var på söder.
 Suck att man inte får hoppa av asså, för det va där allt börja krångla..

Aja, nu ska jag masa mig ifrån datorn ett tag och ta mig en funderare
i sängen tror jag.. Hoppas mamma kommer hem snart.

Jag saknar dig moster, du är stark det vet jag!
Och jag är så otroligt stolt över dig, du är verkligen
motsvarigheten till stålmannen! Jag älskar dig'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0