duktiga Veronica i farten

Idag har jag faktiskt varit duktig!
Har pluggat järnet. Ska försöka höja mig i Svenskan, eller iallafall stanna på ett starkt VG..
Så jag fick för mig att skriva en ny novell, i hopp om ett bättre betyg på den än den första.
 Novellen blev på prick tio sidor, med textstorleken 12 tror jag, perfa! 
Den handlar om en tjej som är kär i sin lärare, 
läraren är diskret men skum. vilket får henne att börja hoppas
på att han gillar henne mer än som en elev bara. 
Hoppet hon har är egentligen ganska meningslöst,
det insåg hon redan ifrån början. Men någonting får henne 
att fortsätta hoppas. Sen får ni läsa slutet själva.

Musik imorgon, hoppas inte Kim är lika tjurig som förra gången
och hoppas inte allt bara blir bort flummat nu. 
För det är faktiskt bara en vecka kvar till lucia, 
och då ska vi kunna alla låtar, vi har typ sjungit alla en gång..
Och vi vet inte ens vem som ska vara lucia. Gud va bra allt känns! 
 Nej, nu ska jag plugga lite musik, sen blir det att sova fan! 
 
Kommer nog inget mer blogginlägg, så säger godnatt redan nu.
Hejdå och godnatt bloggen och alla läsare. Puss

Jag kan verkligen inte sluta tänka på dig, 
Du är perfekt i mitt huvud, önskar att du bara var min'
 


Kommentarer
Postat av: august

skicka arbetet till mig xD

2009-12-09 @ 00:54:32
Postat av: o

duktig du är och plugga så hårt:P hoppas det går bra på lucia:)men det tror ja nog att det gör :P

2009-12-09 @ 01:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0