driv + piller = Veronica & Emelie P

TjaTja bloggen, Veronicaaaa häär då.
 Dagens outfit da, En randig stor tröja från gina tricot, under ett helt vanligt vitt linne,
från gina såklart. Sen är det ju då ett par ADIDAS mjukisar, liksom
Vilket märke som helst fungerar ju inte för Veronica, nejnej.
 Nej, nu ska jag sluta driva med er... :)

Sitter då här i skolan med Johanthan, Emelie.P och Johne G.
Vi fick skippa våran So, flyttade fram idrotten. Så ett fick vi sluta
men vi stadsbor, sitte ju då fast i denna håla till klockan två,
dåå kommer bussen o hämtar oss.

Nu ska Emelie P gå och ta ett piller,
så jag har lagt planen framför mig att hänga på,
vem vet, hon kanske behöver lite hjäp med tabletten,
trycka ner den i halsen på henne eller nått =)

Ikväll blir det kööööör, för mig och Emelie P, kulkul! =)
 Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0