tjolahopp!

Hejsan, idag blev're att sätta sig på tåget och åka till Stockholm.
Sjukt att jag slutar tre och är hemma hos mamma runt kvart i sex - sex...
Menmen. Jag har pluggat lite I o U länder - geografin, är inte klar med den än :O
Men det är inte min starka sida.. Ändå har jag VG i ämnet, asså att ge mig VG i geografi är
som att ge någon VG - MVG i matte och så kan personen inte gånger tabellen, fast det kan jag ju inte heller och jag har VG i mattematik, så det va ingen bra jämförelse, men typ som att ge någon på karate brunt bälte fast man inte kan göra en bakåt kullebytta (man gör på ett speciellt sätt på kampsport)
 ´
För jag kan nämnligen inte ens den Europeiska kartan, jag vet typ var Finland ligger på kartan,
sen vet jag inga andra.. x)  
HAHA.. Nu vet ni det om mig också, jag kan inte heller höger och vänster.
Se vad ni lär er varje dag, idag blev det en lärdom om självaste mig, vichy som Tove vill kalla mig. HAHA

Nejmen sen kollade jag på SOS Gute också :) och nu ska jag gå ut på min vilda jakt efter några tamponger, alla är ju förfan hos pappa och vad dom gör där när jag bor hos mamma det vet jag inte. Inte har jag tänkt på o köpa nya heller, smarta Veronica i farten, hehe. Visst låter detta kul? =P Sen ska jag fortsätta plugga. -suck! Finns det något värre än geografi!? NEJ inte direkt..!
Kommer kanske fler inlägg senare! Kyss <3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag finns alltid här för dig och jag hjälper dig mer än gärna. För jag älskar dig moster'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0