wow, blev ett långt inlägg, aja.

Jaha, sitter nu hos mamma i Stockholm.
Första gången på hela dagen som jag ens är i närheten av datan.
Eller ja på bussen till Stockholm så försökte jag lyssna på musik på min data,
men det gick åt helvette, eftersom varelse mitt headset eller internettet ville funka :/

Iallafall, vaknade upp imorse med Johanna Lundin vid min sida,
med en dundrande huvudverk, illamående och dåligt samvete - tror det kallas att
vara rejält bakis..
 Kvällen igår va skitkul, sålänge jag minns, resten gick bara över styr.
Och jag måste be dig K rejält om ursäkt, shit asså.
Bah kom där o röjde, gjorde dig minst 300 spänn fattigare tack vare taxin
och ja.. Typ skämde ut dig för din granne. Aja, btw, det har jag redan skrivit
till dig så får vi se..

Senare idag drog jag ner på stan med Johanna, vi skulle kolla efter klääder.
Och jag skulle ha ett presentkort på åhléns till mami, men allt utom 21an va
stängt.. Så jag köpte mig en fin tröja på gina tricot istället =) Bilder kommer.

Sen vid sex tog jag "tåget" som egentligen är en buss, direkt till Stockholm.
Pga någe så var tågettåget inställt.. Jippie, det är alltid lika kul och åka buss,
nog för att jag var illamående som fan för igår kväll, inte nog med det är jag
även åksjuk, så det blir verkligen en härlig smörja.
Bussresan tog typ 2 timmar om inte mer -.- Sen irra jag omkring där på
bussterminalen för jag visste inte var jag skulle gå för att komma till tuben..

Väl hemma hos mami klockan typ nio så käka jag och sen öppna jag julklappar.
Fick parfym, guitar hero, singstar, smink o lite sådant. Tack mamma!

Nu ska jag nörda lite mera guitar hero, sen ska jag gå och läsa min twilightbok.
Han smider ju mumsiga planer om hur han ska döda Bella Swan.
 Aa, boken är verkligen mycket bättre en filmen. Därför ska jag aldrig
läsa en twilightbok innan jag sett filmen.



Nya tröjan :)



Nya tröjan + halsbandet jag fick av Freddy i julklapp =)



Nya tröjan + min julkalender
Kul att se tröjan i färg också tänkte jag, nog för att den är vit men iallafall =)



Halsbandet jag fick av lillebror i julklapp, tack! =)


Nothing are changes. Everything is just fucked up, as usual

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0