BiB again

Nu sitter jag här, och skriver mitt blogginlägg med lösnaglar.. Så respektera stavfelen som kan bli:P
 Kul att chatta med Markus och Aya :) Aya e så söt, o rolig! :) :P Hon sitter o skryter om sin miljonär till pojkvän, som ska ta med henne till maimi, där hon ska bada med delfiner. Sen en kryssning till någon ö - Veronica är inte aaaalllss avundsjuk. Joo det är jag! Och jag ska hoppa ner i Ayas resväska när det väl e dags förom o åka :D Aya ska inte få en lugn stund med sin boyyi :)

Imorgon blire skola, ska äntligen få träffa tove, mitt hjärta<3
Har saknat henne!
Musik imorgon då, som sist jag var i skolan. Jaa ni har rätt, jag har inte vart i skolan på en hel vecka. Kors i taket.. Skönt o va tillbaka, eller ja. Iadf skönt o få träffa Tove o Anna :) Emelie, John, Hanna, Lina, johanna o alexandra också såklart :) <3

Nu ska jag sova. Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0