An amazing day..

Är hos Jennie fortfarande.
Ska sova här, som ni kanske förstår eftersom klockan är 04.00.
Blev ingen bio för våran del, men jonas kom över =)
Vi försöker kolla på twilight new moon nu,
men lilla jonas sover, pratar i sömnen och tar upp hela sängen.
Jani... Var ska jag o Jennie sova i natt. Får väll bli golvet för min del..
Dagen har gått mellan blandade känslor, jag är så glad att ha dig jennie.
Du är verkligen som en extra storesyster, kan prata med dig om allt.
Vi har inte träffas på jättelänge och nu ska det fan bli ändringar på det!
Jag älskar dig.


Nu ska vi väll försöka kolla på filmen och hoppas på att vi inte behöver
pausa varannan minut för att liva upp jonas som gör andningsuppehåll
då och då, läskigt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0