Ingen ork till livet

Ojdå, nu har det gått tre dagar utan att jag ahr skrivit blogg - eller är det två dagar och tre med denna dag? Aja skitsamma.. Jag har iaf ingen ork att skriva. Jag kan ju inte lägga in några roliga bilder och sen är det tungt just nu. Skolan, sen allt hemma och "kompisar" som är dumma i huvudet - massa bråk..

Vi har iaf börjar skriva om olika uppfinnings männ på fysik lektionerna. Jag har Galileo Galilei - jag kan inte uttala hans namn ett dugg rätt, men det går ändå! haha.. På fredag ska vi tydligen springa till slottet bada och sen springa tillbaka. Det är typ 5 kilometer .. Känner man mig rätt så tänker jag ju INTE bada - ovanligt va? Nej, jag har fan kommit på att jag är badkruka nu. Det måste ha kommit med tonåren :P

Aja, på dessa tre dagar som har gått utan bloggskrivande har det iaf inte hänt ett skit på, typ. Va ute på långpromenad i raskt tempo med jossan både i går och i söndags. Vi sprang i trappor, gjorde sit-ups, armhävningar , "sid sit-ups" och jag joggade även en bit. Sen har jag tränat fotboll idag i två timmar. Skönt med träning. Sen imorgon ska vi ut och gå igen och sen torsdag ska jag på fotbollsträningen och på fredag ska vi ju ut och springa med idrotten.. Men, ingen har dött av lite motion ;) Sen på lördag blir det eventuellt att åka till Stockholm och sova hos Lise med Philippa, Marina och troligtvis Tove :) Myspys! Skönt att få träffa er igen!! Jag dör ju av längtan varenda dag, Älskar oss

Ne, nu ska jag dumpa mig i sängen och kolla på Ice Age och ladda inför en ny skoldag imorgon.
Btw, jag ÄLSKAR Ice Age. Den e så klockren! haha <3


Bara för att jag älskar barnfilmer! :)


Syd
- han är så söt, lesbar och allt! Älskar han <3 haha

Godnatt (K)

----------------------------------------------------------------------------------
Jag får jämt höra att jag är värdelös - men du är inte så jävla mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0