Dubbla inlägg idag, bara läsa och kommentera! :)

Jahopp. det blev lite stressigt igår, så hann inte skriva bloggen så får ta det inlägget nu också..

Igår
Vi va hos sussie först och fikade. Länge sen man såg Pontus och Pierre. Och faan va lång Pierre har blivit!
Sen åkte vi hem. Och när vi kom hem så kommer min granne ut - världens snyggaste grabb asså!! Och jag satt i världens fulaste hjälm! Så jag gömde mig bakom pappa tills han hade gått förbi. Sedan gick vi in och lagade mat, då jag fick ett samtal av en stressad Josefine? Hon undrade iaf om jag vill sova hos henne och de ville jag såklart. Skönt att träffa henne igen <3 Jag skar mig på fingret också - klantig som jag är. (bild kommer)
Hon skulle komma en timme senare. Så jag börjar i godanro att hänga tvätten, då får jag ett saamtal av jossan igen och då va hon hoss mig nu. Så fick släppa allt, raffsa ner lite kläder i väskan och sedan dra.
Väl hemma hos henne kom Danne och hans kompisar. Trevligt trevligt.
Sen vid 2 gick vi och la oss. Men sen vaknade jag svettig vid fem av en mardröm.
Det började med att vi var på solgården och skulle tillbringa sista kvällen på ett mysigt sätt. Så vi fottade lite bland fåret. De ena fåret blev kär i mig och försökte pussa mig. HAHA (observera att detta enbart är en dröm!)
Sen gick vi in i vad som till en börjar föreställde lilla villan. Fast det fanns bara ett stort rum med lite våningsängar och skåp. Så började ledarna att berätta spök historier. Efter ett tag var jag tvungen att kissa så jag gick själv ut i mörkret till toan som va i hallen. Men när jag kom tillbaka så var ingen kvar. Så jag fick panik och skulle ringa Linda, men då hittade itne jag min mobil och lampan gick inte att tända! Så jag fick då ännu mer panik eftersom jag e mörkrädd och inte kunde nå någon. Så jag rotade igenom alla skåpen där inne efter en telefon. Så till slut hittade jag en mobil, som va helt CP. Den växla mellan avstängd och på.. Så sen när den väl funkade så skulle jag ringa Linda, men i paniken kom jag på att hennes nummer va i min mobil inte i den jag håller i.. Så jag börjar slå mitt nummer. Men hinner inte långt innan jag i ögonvrån såg dörren öppnas bakom våningsängen. Så jag flyger upp i översängen. Så får jag syn på en vit varelse som går emot mig med en yxa eller kniv. Så jag får ett fnatt och börjar slå mot den skumma varelsen / spöket och springer sen mot dörren - den va låst. Men det fanns en dörr till och med spöket hack i hälen så sprang jag till den också. Den var med låst - jag började då skrika och sen vaknade jag! Snacka om äckligt! Haha, sen kunde ju inte jag sova där i hennes vardagsrum på ett bra tag.


AJJ


Och det ville ju aldrig sluta blöda heller..!

idag
Idag vaknade jag runt 1 med 6 missade samtal från pappa och 8 sms. Väcka klockan som jag ställt på tio hade jag också sovit förbi.. Suck. Vi gick då upp och började sakta men säkert att dra oss mot stan - jossan skulle handla smycken på rean. Men de fanns inga kvar och hon kom därifrån med 1 "jacka" av någe slag, ett långt linne/klänning och  tunn tjocktröja. Mycket fina saker (Y)
Sen drog vi oss hem till mig där vi käkade både nudlar och glass. Mums :) Sen fixade jag min torra tvätt och slängde in en till tvättmaskin. Sen drog vi hem till jossan igen. Där hon bytte om och vi käkade middag. Vi chillade även på hennes balkong (bilder kommer) Sen drog vi och skulle träffa danne på stan. Men han åkte inlines så vi fortsatte våran lilla promenad som slutade hemma hos mig där jag nu sitter stressad som fan och skriver detta inlägg. 
Vi ska nämnligen vidare till jossan med moppen sen. Fast först ska vi in på shell o tanka o handla lite mys till filmen vi tänkte titta på ikväll. Om vi nu hinner till shell innan de stänger. Vi har bara en timme på oss.. Bilder från idag läggst upp imorrn. kommer ett inlägg imorrn med! CYA! (K) 

---------------------------------------------------------------------------------------
Never look back - just remember the good' (av Josefine Ekenskjöld)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0