Tillbaks till vardagen snart igen då.

Hej igen! Nu sitter jag här igen och bloggar  :) Idag vaknade jag då i Jossan soffa igen. Men denna gång utan en svettig mardrömm att berätta om.. Hehe. Här i Eskilstuna är det tråkigt väder. Gråmulet och regnade nyss. Hur är det hos er? 
 Snart bär det av till träningen, skönt att vara tillbaka i vardagen igen på ett sätt. Även en härlig känsla att köra moppepärlan min <3 Lite trögstartad - men så blir det när man inte är körd på en månad! Bilder på min moppepärla kommer :) <3
Vet inte om jag kommer hinna blogga när jag kommer hem vid nio, då ska jag ju äta och duscha. Måste nämligen börja komma i säng tidigare nu. Ska vända tillbaka på dygnen, vilket jag känner på mig kommer gå åt helvette. Men har man gått upp sex på morgonen vart i skolan och sen tränat då är man nog trött lagom till tio elva - det är ju perfekt! De är ju bara den första dagen som kommer bli kämpig och sova och sedan gå upp så tidigt.. Men, sånt är livet och jag börjar nian - detta innebär hårtkörning av plugga, sen ska jag även hinna med o träna och vara lite social! Hur ska detta gå.. ? Säkert så går det brilliant - ja, det går ju bättre med en positiv inställning iallafall! :)
Nu ska ni få lite bilder från gårdagen hos jossan och sen på min moppe. Bara titta och njuta:


Middag på jossans balkong :)


Josefine Ekenskjöld <3


Chill och mys på balkongen :) <3


Love <3


Skönt att ha dig tillbaka i Eskilstuna igen <3


Kärlek <3

Detta var lite bilder från gårdagen hos jossan :) (Jag är osminkad på alla bilder, ignorera det) hehe.


Moppepärlan min <3


Skönt att vara tillbaka i trafiken med min pärla igen :)

Detta var allt för idag,  nu måste jag rusa ner och låsa upp min moppe och köra till träningen. BYE (K)

---------------------------------------------------------------------------------
Ett gott skratt förlänger livet'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0