Tilläggs inlägg


En typisk kollo låt! Uscha vad tjatig den kan bli efter 2 veckors dunkande av denna låt om och om igen. Men efter ett tag utan den så gåren och lyssna på igen sen! HAHA



Och den här låten får mig att gråta varenda gång jag hör den. Så mycket kollo minnen som bara droppar ner asså!
Men älskar den just därför också.. Konstigt nog <3

Saknar Solgården, alla ledare och alla barnen så grymt mycket! Men vi i rum ett kanske skulle sova hos Lise nästa lördag. Det skulle vara typiskt trevligt :) Älskar Solgården och allt därtill. Ni är som min extra familj - min drömfamilj.
BYE! / Veronica Fredriksson

-------------------------------------------------------------------------------------
Sluta aldrig hoppas.
Sluta aldrig be.
Sluta drömma, under kan ju ske'

Kommentarer
Postat av: Unerbara Tove :D

Fiiiiiiiiinaste låtarna som väcker många känslor <3

Nostalgii! <3

Hej Veronica =)<33

2009-08-21 @ 16:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0