tjockt tråkigt!

Jaha, de blev väll iaf chillkrök igår hos jossan med några.
Jag och jossan började med att åka till en av jossans kompis och köpa vodka. Sen hem igen. Jossan hade ingen läsk eller någe hemma så vi tog bara ren saft med vodka.. Mindre gott, haha..
 Jag lyckades även med att tappa min bruna mobil i toan när jag inte längre minns så mycket.. Jossan hade tydligen fönat den med sin hår tork. Men nu är den helt död. Jag hade ju tydligen lyckas med att ta sönder mitt glas, hade dragit ner det i golvet. Som tur va på hennes balkong, för det var fortfarande vodka kvar i glaset.
Sen testade jag snus, enligt Danne skulle det vara jätte gott. Men det smakade skit! Inte kunde man prata eller garva heller, för då trilla den ur! Sen skulle man ju ha den svidande saken under läppen i en halvtimme! Orka..
Det gick och ansluta mobilen till datan så ni får väll lite bilder från kvällen nudå:


Inte särskilt gott. Hehe


HAHAHAH , så jävla ful - Med snus i käften och allt. Nykter är jag inte heller på bilden

Jaja, så om ni undrar varför ni får ett "hej, vem är du?" tillbaka av mig när ni smsar mig så beror det på att jag inte har några nummer på min reserv mobil. Så ni kan ju langa era nummer.. Eller ja, smsa mig och skriv vem ni är så sparar jag nummrena :) Att min bruna mobil är trasig innebär också att det inte kommer komma några fler bilder, iaf inga nya bilder från dagarna / helgerna. För min mobil var både mobil och kamera för mig. Och nu har jag bara en sunkig mobil med spegel och utan kamera. F A E N !

Sen var det ju fotbollsmatch idag, så bakis som jag var klarade jag ändå av att gå upp, Vaknade vid halv åtta. Käka frulle och sen drog jag med moppen till samlingen.
Sen matchen ska vi inte tala om. Jag blev bänkad hela första halv leken.. Sen i andra halv lek fick jag komma in - som top! Jag kan inte spela top! Så jag sprang väll bara där helt vilse och gjorde bort mig! Usch, men vi vann iaf. 4 - 2. Mot Viljan.

Nejmen nu ska jag väll masa mig till duschen. Skönt att bli ren och fräsh igen! Ikväll blir det väll förmodligen Jossan :) Det kanske kommer in ett kvällsinlägg, beror på om jag hittar på något ikväll eller om jag bara sitter hemma.
BYE (K) // Fredriksson

------------------------------------------------------------------------------------------------------
För jag var ju på solgården, och där e sommarn bäst. På solgården så e det alltid fest'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0