Tillbaka i vardagen igen då - iallafall nästan

Hejsan, nu är jag här igen. Igår blev det lite stressigt när jag skulle blogga, så det hann jag inte med. Så bloggar för igår med :)

igår
Ja, dagen började med att jag , jossan och Carro gick på stan. Carro köpte lite grejs. Sen drog vi hem till Carro där jossan färgade hennes hår mörkbrunt - fast det blev typ svart :) Sen käka vi och sen drog vi ner på stan. Där jossan och Carro tog bussen hem till Jossan.
 Jag därimot gick hem, fixade lite hemma och skulle ta cykeln. Men den hade pappa cyklat till jobbet med, så den var där och pappa va på jobbet. Så det blev att ta moppen.

Vid 10 drog vi från jossan och hem till Carro. Där vi sov. Vi skulle först sova innan tolv, för att orka med första dagen i skolan. Men vi satte uppe både förbi ett och två slaget.. Så jag kom med idéen att dygna - vara uppe hela natten. Men redan vid halv tre ville hon sova.. Så vi gick in och försökte sova. Men när jag just skulle somna så skulle vi ut och möta Filip (stavningen?) som hade hennes pengar.
 Sen drog vi tillbaka in till henne och försökte sova. Vid halv sex vaknade jag nere på hennes golv. Av någon konstig anledning.
Jag var tvungen att mosa mig in i sängen för att få plats igen. Haha ..

idag
Ja, idag då.. Första dagen i skolan.
Segt att kliva upp så tidigt - men mina planer om att slagga på bussen var inte riktigt sanna. Väl på bussen är man ju inte enns trött längre..
 Kvart äver åtta började vi igen och hjälp va konstigt de kändes att sitta där vid sitt bord och vara tvungen att vara tyst.
Vi hade upprop, utdelning av busskort, bestämde tider med Tarja (skrev upp oss på papper) Och ja massa annat. Fick nycklarna till skåpet också :) Sen vid halv tio var vi klara och fick gå :)
Och imorgon kommer nog bli fett chill.
Rektorn ska hålla ett kort tal, sen ska vi till "stranden" vid slottet och så får dom som vill bada annars kan man bara sitta där och chilla :) Imorgon slutar vi senast 1 :) CHILL CHILL. sen ere helg. Veckan har gått attans fort tycker jag ;)

Sen blev det stan med Jossan och hennes mamma. Hon köpte massa fint. Även ett par PALJETT TIGHTS! Haha, roliga dom ser ut. Men ändå fett fräscha. haha :D Bild kommer:


Fett balla, erkänn?

Lite bilder fårn dagen idag då:


Anka :D


<3




Nu blir det straxt att dra iväg till träningen. Har ingen bensin i moppen och kommer därför åka buss. Kommer ju också kännas ovant - man blir lat med moppen till hands :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo skit fina legjeans !! (stavning) Jag ville ha don förrut!! dom är sjukt fina! <3

2009-08-22 @ 23:36:58
Postat av: Anonym

//zina <333333

2009-08-22 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0