Solgården nostalgi!

Fick en lite solgården nostalgi nu innan jag skulle gå och sova.
Så jag laddade upp solgårds videor på youtube.com för att sedan kunna lägga in dom på bloggen! :D Bra va?

Hajken period 4 2009



Snacka om asså - Solgården period 4 2009



Åh, detta va såå kul! Hämnden e ljuv Linda! Mohaha. Observera att jag bara fick hjälp med att få ner henne till vattnet, resten skötte jag själv. Så känn dig besegrad Linda! Mahahaha!
BYE (K) för tredje gången idag. Haha.. // Veronica Fredriksson

--------------------------------------------------------------------------------------
Lär dig livets stora gåta - glömma, älska och förlåta'

Kommentarer
Postat av: Unerbara Tove :D

Veronica, du kan ju inte bara stå där och flina på höften va? ;) <33

2009-08-21 @ 16:08:05
Postat av: Anonym

HAAHAHAHA, de e korrekt ;) Men de e oklart om du står just nu och flinar på höften ;) <333

2009-08-21 @ 16:44:29
Postat av: Anonym

haha hon sa det till mig tove xD :P :) <3

tjockt tråkigt tjockt tråkigt tjockt tråkigt asssåååå! :D <3

2009-08-21 @ 21:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0