Minnen - för livet

ÅÅÅÅH, jag sitter här hemma och på radion spelas "So what, Im still a rockstar. I got my rock moves and I don't need you. Guess what, I having more fun......"
Vilka flashbacks jag fick nu Philippa. När vi stod i duschen och sjöng dendär låten så hela solgården måste ha hört när vi sjöng och när vi gick och skrek - sjöng den när vi stressade som fan till discot. Vi var ju aldrig klara så vi fixade oss ju också när discot hade börjat. Åh, älskling - vilka minnen. Jag saknar dig så sjukt mycket!!

Du ska veta att det är svårt och knäcka min yttre fasad, det är inte många som klarar av att komma ända in till kärnan. Men du har lyckats, på två veckor. Du är så grymt unik. Du är verkligen dig själv , sen får man tycka vafan man vill. Sen första gången jag såg dig så var det kärlek, och något klickade i bakhuvudet o sa att du var den rätta äkta vännen som aldrig kan bli annat än perfekt. Du måste förstå älskling, vad som än händer så finns jag alltid för dig. Dag som natt, även om jag inte fysiskt kan krama och pussa på dig så älskar jag dig lika mycket ändå.Och 90% av alla mina tankar är på just dig! Du är ljuset som lyser upp mitt mörker och jag är så fruktansvärt tacksam att jag har fått chansen att lära känna dig. Och jag är så oerhört stolt över att jag kan säga att Philiipa - Det är min vän. Du är den jag både har skrattat och gråtit med. Men det är ju så, äkta vänner delar både glädje och sorg. Och det gör vi.
Du är så förjävla underbar och jag saknar att va i din famn, bara få ge dig en ordentlig kram och en stoor puss! Det var för dig de flesta tårarna rann när vi åkte hem från solgården. Jag älskar dig bästa Phlippa Molander <3


Så mycket kärlek på dig, min älskade Philippa! <3
(kortet är från de hösta hopptornet på Ass ö - 2009)

----------------------------------------------------------------------------------
Med dig vid min sida - klarar jag allt'


Kommentarer
Postat av: Philippa

Jag vet inte vad jag ska säga älskling? Du är helt jäkla underbar<3 Tack för att du finns bebis!

Jag kan nog bara säga - Digiloo digilej alla tittat på mig när jag gå i mina gylne skoooooor! å jag tror jag nestan svävar, i mina gylene skor!!<3333



Älskar dig obeskrivligt mycket<3

2009-08-16 @ 19:25:20
Postat av: Philippa

Det är bara VI<3

Och det är bara du som har två <3<3 :)

2009-08-16 @ 19:27:47
Postat av: Veronica Fredriksson, hon som äger bloggen

ÅH, haha älskling. Dusch sångerna - Glömmer det aldrig! Men vi kommer ses mera. Inget ska komma imellan oss. Även fast vi bor 600 mil ifrån varandra så ska vi aldrig tappa kontakten och sluta träffas!! Sen ska vi tillbaka till Solgården nästa år - TILLSAMMANS!! Om jag nu kommer in :) Älskar dig grovt mycket gumman och ja - det är bara du som har två hjärtan på ditt namn i min telefonbok på mobilen <3333

2009-08-18 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0