kvälls inlägg

Jahapp, jag hann visst med ett inlägg iallafall :) Be happy now! :)
Jag sitter nu här framför datan och har precis käkat och duschat efter fotbollsträningen. Vi hade en ny tjej som ville testa på idag också. Hon hette Emelie. Sp vi började värma upp, men hon ville inte vara med för hon ville inte springa "själv" .. ?? Vi sprang ju hela laget tsm. Men hon satt iaf kvar med sin mamma o bara kollade, sen gjorde vi en slags passningsövning i en diamant. Då va hon med. Men efter det skulle vi köra idioten. Då skulle hon bara titta .. :S Så vi körde först tre gånger. Sen 20 sit-ups sen körde vi tre vändor till och sen 20 rygglyft. När vi sedan va klar med de så hade hon gått. Hon ville inte längre spela i laget - hon tyckte de va för hårt.. Enligt Jimmy. Så vi körde vidare med lite "fotbollstennis" Fast linjen e bredare o där står ett lag. Som oftast består av tre stycken varav en jagar och de två andra ska se till att när laget med boll är redo att skjuta över den till de andra laget på andra sidan så ska dom inte lyckas komma förbi mitten linjen. Så man ska alltså stoppa bollen när dom har över den. Så de körde vi 5 min pass 4 gånger. AS KUL! Sen var det nerjogg och sen va träningen slut. Jag vet, det låter som en kort träning. Men vi har träning i 1,5 - 2 timmar :) Nu har jag iallafall insett hur kul fotboll är. Hade tappat de totalt efter att ha vart borta i en hel månad från fotbollen. Men nu längtar jag till träningarna och matcherna igen :) När jag sedan skulle duscha så skulle jag raka benen - vilket inte jag är särskilt skillad på. HAHA, så jag skärde mig såklart vid hälsenan .. Bild kommer.
Detta inlägg får avslutas med lite bilder från idag och eftersläntande kollobilder, titta och njut:


Fick ett ryck efter träningen och fottade lite i trappen ^^


Hmm... Varför denna "sexpoose" kan man ju undra. Ha ha ha


Jadu.. Denna bild är en aning Oklar..


Jadu.. Skor , shorts, strumpor och benskydd - mycket intresssant! :)



Skillade Veronica - Raka benen har alltid varit en stor talang inom mig. haha
Och nu kommer lite av dom utlovade , eftersläntade kollobilderna:


D
I S C O    T IE   !!  :)


Lilla syster min <3 älskar dig Zina. Solgården 2009


Haha , Linda roade sig med att namnmärka allas kåsor - hajken 2009


Nu tyckte Linda allt att hon var lustig .. Ha ha ha <3


Hennes nästa grej hon hitta på i all rastlöshet var att skriva lappar på min rygg. Haha, lustigkurren där ;)


Disco diskning. Jag har nog aldrig haft så roligt när jag har diskat: Haha, men med lite musik blir de mesta roligt! Nissediskningen - 2009


HAHAHA - kaosbild.. Lyckliga 2barns föräldrar xD Ser ju mer ut som om Linda förlöser mig. HAHAHA <3
Myspysigt på hajken - 2009


Alla barn på solgården - period 4 2009

Nu ska jag avsluta detta inlägg och dra mig mot sängen. Bara en sista sak ni bara måste lyssna på en solgården låt. älskar den: http://www.youtube.com/watch?v=zwFS69nA-1w

Hejdå på er. CYA (K)

----------------------------------------------------------------------------------
Man måste kämpa, för att till slut kunna segra'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0