kvälls inlägg

Jaha, de blev ett kvällsinlägg iallafall. Har precis kommit ur duschen, nice att vara ren :)

Träningen var rätt soft :) Lite uppvärming , fyrkanten , hörnor / inlägg och någon konstig match. Asså man skulle ha två fram och tre bak. Sen så kanske en person drev fram bollen mot mål. Men för att kunna göra mål så var man tvungen att passa bakåt och den bakom fick skjuta då. De va kul. sen körde vi vanlig match ett tag med. Sen städade vi och fick gå hem :) Jag vet de lät som en as kort träning men den var faktiskt i två timmar :) Från halv sju till halv nio :) Nice price.

Imorgon kommer även min efterlängtade Jennie Friberg till Eskilstuna och hälsar på! Vi ska ta massvis av bilder! :D
 På fredagen skulle vi hem till någon som Jennie är på g med? Och typ sjunga (?!) och typ va där ett tag.

På lördag morgon klockan tio är jag kallad till hemma match. Så då bär det av på match. Jennie får väll titta :P Hon skule tydligen ha med sig sina "pom poms" Och stå där och heja.
Trodde hon va! Aldrig i livet att hon tar med sig några. Hon ska sitta där tyst och snällt. Haha ;)

Nej, nu är jag så trött att jag snart svimmar av, somnade 3 igår natt - vakna halv sex på golvet- Han somna om tio min innan klockan började ringa och då var det bara att masa sig upp.. Sen hem, gå på stan med Jossan och hennesmamma och sen träning på det. Då blir man trött - psykiskt ? Eller nått.

Så det blir väll att titta lite snabbt på facebook och sen typ dra till sängen och sova. Tills imorrn när jag ska upp lika tidigt igen.... Och tro mig, Veronica ska inte bada imorrn med klassen - förvånade? Det bör ni inte va om ni känner mig. Ha-Ha.


Får byta örhänge i hålet i den lilla flärpen mitt i örat på måndag! Men ska nog ändå vänta 1 eller 2 veckor extra. ifall att..

BYE, CYA! (K)
------------------------------------------------------------------------------
Mina ögon kan tindra.
Mina läppar kan le,
Men sorgen i hjärtat - kan ingen se'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0