Ingen ork till nått?

Idag hade vi någon "naturdag" Först kollade vi på fåglar med Göran och Monica. Sen efter det blev det lite rast (5 minuter typ) Sen efter det drog vi ut och plockade svamp med Anna.P Och Monica. Våran grupp plockade både flest svampar och minst ätbara svampar. HAHA bravo. Sen tröttnade vi på det och då plockade min grupp båbär (blåbär). Jag plockade flest! :) Denna gång UTAN att sätta mig i en myrstack! :D "applåderar" Sen när vi kom hem hade vi lunch - lasagne.
En timme senare satt vi på So lektion med en hel So eftermiddag framför oss, men min grupp fick gå iväg o baka båbärspaj - för de var bara vi som plockade båbären:D Vi gjorde även egen vanljsås till det, utan recept och allt - men så blir det när vi slår våra kloka huvuden ihop! :) Då åstakommer man mycket :) Nu sitter jag här och ska kolla busslistan till träningen. Eftersom någon har snott mitt batteri till moppen under igår dag - förmiddag - natt så måste jag ta bussen! Äckliga klåfingriga ungar asså!! Hatar att dom inte kan låta min moppe vara ifred! Den va typ ny när jag fick den, sen har dom pajjat låset under sätet för mig, tanklockslåset, snott bensin från mig och nu tagit hela mitt batteri!?
Aja, blir iaf att träna två timmar fotboll , säkert fys. Det skulle inte förvåna mig.
 Men all min energi går åt i skolan, till fel saker - typ bråk och grejer. Så jag är helt slut! Så får se hur jobbigt detta blir. Lär väll blogga ikväll och berätta om träningen - om jag orkar..
Puss och hejj - leverpastej! (är äckligt) CYA (K)


Saknar mitt blonda hår.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Du vet exakt vart skon klämmer - du drar nytta av det och får mig att må piss'

Kommentarer
Postat av: Frida

Gulliga Veronica! Det är så kul att läsa det du skriver om Solgården, du beskriver kollokänslan i ett nötskal.



Hoppas att det är bra i e-tuna!



Kram /moraltanten



btw blont hår är sååå 2008, black is the new black.

2009-08-28 @ 09:44:41
Postat av: Veronica Fredriksson - hon som äger bloggen

Läser du också min blogg?? :O haha ;)

Solgården i ett nötskal?? Jag är dålig på att beskriva eler vad menar du?



Etuna S U G E R , vill tillbaka till Solgården bara ..



HAHAHAHAHAHAH - moraltantmormor faktiskt! :)

Blont är SÅÅÅÅ 2009/ 2010 - alltså för dom som vill vara lite före i modevärlden. Svart är så 1800 talet. Mahahahahaha.

2009-09-03 @ 13:23:00
Postat av: Oscar

du borde vara blond:D fast du är lika söt ändå:)<333

2009-11-24 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0