Hej igen

Jaha tillbaka igen då. Igår blev de en kväll som jag tillbringade med jossan och Carro. Vi var typ på stan .. ? Sen drog vi iaf till Alive och chillade - HAHA. Vi gjorde inte särskilt mycket - letade typ fest..?
Sen hade vi inget bättre för oss så vi satte oss i en busskur. Jag och jossan började debattera om Sverige demokraterna - bra eller dåligt parti? Jossan är för dom och jag är emot. Sen kommer det en AS packad kille som jossan börjar dra in i vår debatt. Så han ramlar ihop på backen framför oss och när vi frågade varför han låg / satt på backen sa han "jag har precis vart och supigt på 4a ställen sen har jag tagit drogor" Vi bah men jaha? HAHA. 
 
Klockan 00.35 tog jossan bussen hem. Jag och Carro drog hem till henne och käkade och chillade lite grann. Sen somna vi vid 2 - rätt skapligt ändå! :) 

Idag gick vi upp typ tio - också skapligt tidigt :) Bra på oss. Nu sitter jag hemma här och bara latar mig i soffan - men ikväll blire att dra ut på långpromenad med jossan! Härligt :) 
Nu ska ni få en bild som avslut på detta inlägg också :


Kul liv. Får byta mitt örhänge i den lilla flärpen imorgon (Y)

Nejmen nu ska jag gå och skaffa mig ett liv. Ha det bäst! PUSSS (K) 
---------------------------------------------------------------------------------
Du tror att du vet så mycket om mig, men det gör du inte. 
Om du skulle bry dig lite så skulle du veta mycket mera'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0