2a dagen i skolan..

Andra dagen i skolan och bråken är redan igång. Känns ju .. "Bra".
Vi började iallafall kvart över åtta i vårat klassrum, runt halv nio gick vi ut och lyssnade på våran rektors "korta tal"
Jag tyckte de va rätt långt, särskilt när hon pratade med oss som om vi var särbarn och inte fattade om man pratade vanligt. Hon prata överdrivet tydligt och skit långtsamt.. 
 
Efter det bar de av mot stranden vid slottet. Ingen badade, haha. Men jag och jossan doppade fötterna. Det var svinkallt! 
 Vi käkade luch där, världens äckligaste - potatis sallad och kalkon. Usch. Sen vid tio över elva fick vi sluta. Och då gick vi till bussen och fick där vänta till tio över tolv.

Nu har det blivit ändringar - i sista sekund. Sånt hatar jag.. Nu kommer Jennie inte idag, och bara kanske imorrn..
Hon skulle tydligen se min match imorrn klockan elva.
Så ikväll blir det nog att dra ut på fest. Fast jag ska inte bli så jätte full, pallar inte vara bakis på matchen imorrn. Haha! Smart att enns dricka dagen innan.. xD Jaja, ska umgås med Jossan iaf :) De e kul. Älskar den bruden <3

Nej, nu ska jag sluta skriva och lägga upp lite bilder från dagen. Eller från när vi gick till bussen och ett kort när vi går till slottet:


Dehär är påväg dit, jag hade sånna förjävliga blåsor på båda lilltårna och "ringtårna - motsvarande ringfingrarna fast tårna. Så kunde inte ha mina skor på mig så gick i bara strumpor och där vi är på bilden e de jätte mycke stenar och jag skulle precis springa förbi johanna (som står med kameran) och upp på asfalten bakom henne och då fottade hon. Haha, lite mupp fotto? xD
De är iaf jag och Alexandra. Även fast jag hatar emosar så älskar jag dig Alexandra. För du är ju inte ett riktigt emo ;) hoppas jag


Johne efter sitt dunderfall på gräsmattan påvägen till bussen. Såg så jävla kul ut, HAHA , allt som sticker upp snubblar han på. Om de så bara är en sten xD haha


Jag och Johne - bara för vi är lite bättre än alla andra


Veronica säger : Här johanna - släng upp mitt ben här. Johanna säger: Öh, okej?
Och fottot blev som de blev. Johne och Johanna kör den ultimata poosen medan jag som inte har någon luva kör "gömma sig poosen" Fast den är ju bara "so 2006" HAHA


Haha, alla kör olika.. Men man kan ju fråga sig vad Johne håller på med?? HAHA


Haha, misslyckat försök att göra en hjärtform. Men jag älskar dig endå <3

Nu börjar detta blogg inlägg lida mot sitt slut. Men om ni har tur kommer det ett ikväll också! :)
Annars kommer det väll säkert ett eller två inlägg imorrn, med festbilder och säkert bilder från matchen med. Om jag känner Jennie rätt så kommer väll hon sitta som en papparatsi om hon kommer imorrn. :P
BYE (K) CYA

------------------------------------------------------------------------------------------------
Försöker klara det men allt går åt helvette, försökte vara det men allt gick åt helvette'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0