ouff , vikken träning asw

jjaaa, idag onsdag så vaare fotbollsträning igen , bara d att på onsdagar har vi fyyys, ouff fyfan , ngn ny tränare som har kommit och som kör STENHÅRT med oss..
jaa , träningen bbörjade väl med ngn vanlig uppvärming , jogging ttyp i en kvart 20 min.. aah sen vare triangeln .
man skulle backa hit och dit i triangeln ta emot en först vanlig pass med höger på ena sida ovch sen en pass med vänster när man hade joggat bakifrån till konen breve.. aah svårt att förklara men iaf.. sen bytte man.
Fast vi va ojämt så jag fick va med en tjej som är skadad för tillfället och som inte kan/får vara med.
Så ja då fick jag köra dubbelt allt :P dvs två ggr passar , två ggr volly och två ggr nickningar , vikken va ganska jobbigt, men kul :)
sen vare då fyysen jag snackade om..
Ja ni som vet hur en elva manna plan ser ut i storlek fattar väl , ni andra jaa, tänk er ehh EM planerna , d e 11-manne ;)
iaf ska komma te saken, han den nya killen hade kommit på en övning som gick ut på att man först skulle tare lugnt sen öka öka öka och öka.
 Så först skulle man jobba till halva planen , sen ruscha tb´bax (springa allt va man kan) sen skulle man jogga hela planene sen ruscha ,  sen skulle man jogga hela planen, sen direkt ruscha tbax , sen vare en och en halv man skulle jogga sen ruscha en och en halv sen 2 st planer elr två ggr skulle man jogga 11-mannan sen ruscha två ggr 11-mannan och så vidare, andledningen till att man skulle jogga va att han sa att an skulle vila upp sej , men asw om jag ska vara ärlig vilar jag mej inte om jag joggar.. :P haha , aah sen blevre sspringande skott, först på höger ., sen vänter.
Sedan blev d anfall och försvar , en skulle anfall med boll  och hade till uppgift att få in bollen i mål medans så försvararen skulle skydda målet. aah sen blev d match på 2 små mål , eftersom vi bara va 6 st.. :O sen vare nerjogging tsm och stretching.. :) aah sedn inte mkt mera har hänt.. ;) pusspuss // V

Kommentarer
Postat av: MLI

dt låter som en jobbig träning !

<33

2008-06-26 @ 00:21:02
URL: http://emeliemi.blogg.se/
Postat av: T

asså du tränar ju gärnet gumman men akta bara så att du inte dör av för stora mukler xD

2008-07-01 @ 23:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0