jahopp ,

ja , vad har man gjort idag , aah kollade på "dem konstiga vännerna" FETT ROLIGT program asw xD
d va typ en familj som hade en rätt så ensam datanörd son.
 Sen bjuder mamman hem en nyinflyttad familj i stan. Dom har två tvillingar i den ensamma killens ålder.
När dom står vi dörren säger mamma 
-de här blir väl kul ? :)
-mmh .. säger killarna.
- men dom har en son i eran ålder, d e väl roligt ?
- mmh .. bara han inte e datanörd.
Vid matbordet frågar tvillingarnas mamma den ensamma killen :
-jaha , va e din favorit hobby då ?
och hans pappa svarar:
-ja han spelar en himmla massa dataspel, men nu har han dataförbud i en månad.
-mamman , aha ojdå ..
den ensamma killen mamma säger:
-men ni killar, va håller ni på med ? :)
 den första svarar
-tennis :)
pappan lägger sej i och säger :
-jjah , hans tränare kallar honom "lill björn borg" säger hans pappa stolt.
 den andra killen svarar :
-golf .. :)
en än gång lägger sej pappan i och säger :
- jaah , vi brukar spela tsm , jätte kul faktiskt . 
 Efter ett tag frågar den ensamma killens pappa tvillingarnas pappa:
-vad jobbar du med då ?
tvillingarnas pappa svarar , en fabrik (kommer inte ihåg vilken han sa , menmen)
- aha , den dära fabriken ja.
tvillingarnas pappa frågar :
-känner du till oss ?
- jaa d gör jag , har en del kompisar som jobbar där , elr som jobbade , men nu när den nya chefen har kommit haar han juh kikat d flesta , usch har bara hört dåliga saker om den däära stränga nya chefen.
 Tvillingarnas pappa tittar och förblir tyst , då den ensamma killens pappa bryter tystaden med att sääga:
-aah men han känner väl du till.. eftersom .. ehh . Ja du jobbar där. (han blir lite nerövs av tystanaden och blicken han får)
- jaah , nu råkar d ju vara jag som är den nya stränga chefen...

AHAHHA FETT BORTA !! xD

Sen har jag sett ett öga rött också , en bra film xD
ska dra lite meningar däifrån också,
huvudkille har typ hittat en tjej kompis , dom sitter och pratar.
Dom va på ngn film audition igår som inte giick sååå bra , då pappan ionte enns kunde läsa replikerna som stod på svenska , utan börja babbla på massa annat, på engelska
 När dom nästa dag sitter och snackar säger tjejen :
- jag har inte sovit ngt på hela natten..!
- vadådah ? säger killen
- nää inte efter att pappa har suttit och snackat om att han känner sej som en rutten frukt hela natten..
AHAHAHA BÄÄÄSTA ASW xDxD 

 Ja nu sitter ja bara och surfar på ngr massa sidor , tex peah , facebook, bdb , youtube , blogg , raggningsrepliker och massa :P ska dra ngr sånna repliker ja hitta också xD förresten kan ni kolla själva , sök på : www.raggningsreplik.se och klicka 10 ggr så får ni fram eran ultimata raggningsreplik, häär kommer iaf ngr . Till er som inte oorka söka :P finns väl sånna också ^^
"jag har en hel ordbok tatuerad på min penis, ska jag komma och stoppa orden i munnen på dej?"
"ska vi leka sugrör, du suger jag rör"
"ursäkta , suger du av främlingar ? elr jag kasnke ska presentera mej först"
"om du va en meny på Mcdonalds , skulle den heta Mcläcker"
"kan du be dina bröst att sluta stirra på mina ögon?"
"sära på benen kvinna, nu ska vi umgås!

                                                                      och sen den sötaste repliken av alla ^^

                                              "har du ett plåster, för jag skarapde upp mitt knä när jag föll för dej"


aja d va väll allt för mej , hoppas alla mår bäst :):) // V

Kommentarer
Postat av: T

Haha älskar sista raggnings repliken ;)

2008-07-01 @ 23:13:21
Postat av: MLI

heeejsan, najs blogg;)

ha en bra daaag <33

2008-07-02 @ 11:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0