jaa.. sommarlov.. kul.. ?

jaha, igår åkte bröderna till Turkiet, kulkul , men om jag ska vara ärlig är jag riiiiktiiigt avvis ! vill också utomlands jööh.
annars, ja, va har man gjort på lovet ?
jaa om jag nu ska vara riktigt riktigt riktigt ärliig, så har jag BARA spelat fotboll, hela dagarana , hela sommaren.
Men man kan ju inte neka att det är gryyyymt kul ed fotboll ! men man får ju påföljer , elr iaf jag. Jag ljuger inte om jag säger att jag har skavsår stora som själva hälen ! mega mehga mega skavsår, men det hindrar inte mej från att spela fotboll med bbröderna och deras kompisar, inte hindrar det heller ej ifrån att inte träna, nej nej, det mästa hindrar ej inte ;) om man nu känner mej vet man det :P
Btw, har inte dedäära jääävla knottbätten från Göteborg gått bort än ! vet ni hur pinsamt det är elr man står där i värmen och spelar fotboll, tar av sej tröjan och ALLA tittar på enns armar och been, det ser förfan ut som jag har PEST ! :S:S sen när jag fryser bblir dom lila-blåa,  och synns ännu mer, ne fyfan jag hade mest också :S kan dom inte bara gååå booort.
Skulle laght in bild, om jag nu visste hut man gjorde det, men ska fråga ngn t.ex kanske Mimmi, om hur man gör,
BTW har hon en blogg som ni BÖR besöka jööh, den äger hårt ;D;D : www.mimmsans.blogg.se
sen hare väl inte hänt mkt mera.
kram på er alla ! <33333

Kommentarer
Postat av: T

ååååååh jag vill också till turkiet... :(





yay mimmi :D

2008-07-01 @ 23:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0