haha tråkig dag..

hahahaaha, fett tråååkig dag idag asw.. har inte jort nååågot idaag.. värkligen inget , frutom att titta på "Bee-movie" HAHA pratande biin , och jävla vikka coola jobb dom har med honungen , rena nöjesfältt asw :D hahah .
Och vett ni vad ? Ja har lärt mej ngt av denna film, jah ska ALDRIG meera döda ett bii !
"bina ha väl lika mkt värdefulla liv som vi människor" aww såå fint sagt , *tårögd*
Finaste repliken, men det är juh faktiskt sant! <3
Ni som inte ha stett den , SE DEN !! visst, den låter töntig jag vet , men d tyckte jag också, innan jag såååg den HAHA.
Btw Robert Gustasson är en av biina , haha ;D
BTW älskar jah min micke meeest ! han e mitt allt <33
kjaamkjaam på alla // V
 


thaha, looove disney filmer asw haha, älskar han bii:et på bilden :D <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du något tips på bra komedifilm? Vore tacksam för tips! :)

2008-06-26 @ 23:09:47
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Vem jag är? haha jadu, läs min blogg så lär du nog veta lite mer vem jag är :)

2008-06-26 @ 23:40:43
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: T

Har också sett den fast med Helena och Ebba. Den ÄGER xD

2008-07-01 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0