FYFAN ! DRA ÅT HELVETET !

Varför kan inte bara dom som inte har med saken göra sluta lägga sej i förfaan !!!! det är väl inte eran ensak om två st bråka.. har ni inte med bråket att göra LÄGG ER FAN INTE I !! och framför allt börja inte försvara den ena utan att ha frågat den andra vad som har hänt , för då kanske en får total utskällning när den andra inte e värsta ängeln !! 
FAAAN LÄGG ER INTE !! Jag har mitt liv och låt mej leva det ! och först skäller du ut mej och anklagar mej för mobbning, sen tror du jag ska va väästa happy nästa daag !! FAN HEJDÅ ÅT MEJ LEVA MITT LIV, jag kanske inte mår så bra nu för du håller just nu på att kränka ner mej, även fast du "inte visste" HAHA lek , och om du skriver sms till mej och säger at jag mobbas, då bråkar du väl faan med mej !? elr bråkar du med ngn annan då elr ????
HEJDÅ OCH HA ETT BRA LIV ! (ta inte åt er om ni inte vet med er att ni har lagt er i detta).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0