Dum man känner sej :S

Kusin fyllde 20 år igår , och jag valde min fotbollsträning :S
hade juh lovat tränaren att komma, men faan va dmu jag känner mej ! hon bor lix i Danmark och e inte här såå ofta, menmen nu ska hon va häär i Sverige i TVÅ VECKOR :D:D och vi ska typ träffas ngn gång i veckan , hoppas jag :D
vi skulle väl typ gå och fika på stan elr ngt sånt :D:D:D <33
Sen har man väl skaffat sej en ny pöjk också :D Världens fiiinaste <33 Älskar dej <33
jaa, nu sitter man här ensam hemme vid datan , och tråååkar.. väntar ¨på att ngt kul ska hända ?
kollar lite på Spanien-Italien,
Sportkommentatoern söger "OCH SPANIEN VANN !! dom har slaguit ut världsmästarna ITALIEN ! "
haha roligt liv d måste ha.. ;);)
d va väl allt för mej, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Titti

hoppas att du får en bra dag idag!

kram

2008-06-24 @ 14:56:51
URL: http://tittigilbert.blogg.se/
Postat av: ..

DU ÄR EN FUL JÄVLA FJORTIS SOM TROR ATT DU ÄR NÅGOT.HOPPAS DIN KILLE KNULLAR SÖNDER DIG SÅ DU DÖR ONGEN ÄLSKAR DIG PÅ RIKTIGT. DU TROR ATT DU ÄR VÄN MED MIG. MEN DE KAN DU GLÖMMA. VILL INTE HÖRA PÅ DITT GNÄLL LÄNGRE. ÅNGRAR ATT JAG SKA PÅ KOLLO MED DIG!

2008-06-25 @ 18:22:55
Postat av: Anonym

vem är du som inte enns vågar skriva ditt namn ? / hon som äger bloggen

2008-06-25 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0